Βρίσκω μπισκοτάκια αφημένα έξω από την πόρτα μου 

Θέλουν να με βλάψουνε και μου έχουν κάνει μάγια 

Ανάβω ένα κερί τα και κλείνω όλα τα φώτα μου

Το φυσάω και ο καπνός απλώνει στα σκοτάδια 


Το γίνεται; Ποιοί είστε; Πώς την είδατε; Ξυπνήστε με, ή αλλιώς αφήστε με και φύγετε


Κάτσαμε τα είπαμε και μου 'πε το και το

Ούτε βήμα πίσω το 'να τ' άλλο ξέρω γω

Έτσι είναι το δίκιο να 'ρθούν τα πάνω κάτω 

Έτσι είναι το δίκιο και έτσι γράφει το γραφτό 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις